SEASAC – South-East Asian Sales Competition

Kehitämme myyntikilpailu-konseptin Kaakkois-Aasiaan

Hankkeessa kehitetään Kaakkois-Aasian myyntikilpailu-konsepti, joka koostuu kansainvälisestä B2B-myyntikurssista ja varsinaisesta myyntikilpailusta. Konseptin avulla pyritään nostamaan korkeakoulut Indonesiassa ja Thaimaassa Euroopan tasolle, jotta ne pystyvät tuottamaan korkeatasoisia myyntiosaajia globaaleille markkinoille.

Myyntikilpailu-konsepti eroaa perinteisestä kaakkoisaasialaisesta opettajakeskeisestä oppimisesta korostamalla opiskelijan omaa aktiivista roolia. Myöhemmin koulutusta on tarkoitus laajentaa muuallekin Kaakkois-Aasiaan.

Euroopassa ja Aasiassa on yhä monia yliopistoja, joilla ei ole kansainvälistä B2B-myyntiopetusta. Myyntitekniikoiden kulttuurikysymysten ymmärtäminen on avain menestyksekkääseen kansainväliseen yritystoimintaan. Käytännöllisen lähestymistavan ansiosta hanke avaa uusia mahdollisuuksia myös Turun ammattikorkeakoulun oman myyntikoulutuksen tehostamiselle.

Katso projektin esittelyvideo:

Ota yhteyttä

  • Harri Lappalainen

    Lehtori, Projektipäällikkö
    +358 40 355 0915
    harri.lappalainen@turkuamk.fi

Kumppanit

• University of Applied Sciences Wiener Neustadt
• Edinburgh Napier University
• Haaga-Helia University of Applied Sciences
• Binus University
• Batam State Polytechnic
• Sebelas Maret University
• Parahyangan Catholic University
• Mahasarakham University
• Rangsit University
• University Putra Indonesia of Padang Yptk
• SEAMEO Regional Open Learning Centre SEAMOLEC

Tutustu tutkimusryhmään