SEASAC – South-East Asian Sales Competition
Projektin kesto
Rahoituslähde
Erasmus+ Capacity Building in the Field of Higher Education Programme
Kokonaisrahoitus
999 965 €
Hankkeessa kehitetään Kaakkois-Aasian myyntikilpailu-konsepti, joka koostuu kansainvälisestä B2B-myyntikurssista ja varsinaisesta myyntikilpailusta. Konseptin avulla pyritään nostamaan korkeakoulut Indonesiassa ja Thaimaassa Euroopan tasolle, jotta ne pystyvät tuottamaan korkeatasoisia myyntiosaajia globaaleille markkinoille.
Myyntikilpailu-konsepti eroaa perinteisestä kaakkoisaasialaisesta opettajakeskeisestä oppimisesta korostamalla opiskelijan omaa aktiivista roolia. Myöhemmin koulutusta on tarkoitus laajentaa muuallekin Kaakkois-Aasiaan.
Euroopassa ja Aasiassa on yhä monia yliopistoja, joilla ei ole kansainvälistä B2B-myyntiopetusta. Myyntitekniikoiden kulttuurikysymysten ymmärtäminen on avain menestyksekkääseen kansainväliseen yritystoimintaan. Käytännöllisen lähestymistavan ansiosta hanke avaa uusia mahdollisuuksia myös Turun ammattikorkeakoulun oman myyntikoulutuksen tehostamiselle.
Katso projektin esittelyvideo:
Ota yhteyttä
Kumppanit
• University of Applied Sciences Wiener Neustadt
• Edinburgh Napier University
• Haaga-Helia University of Applied Sciences
• Binus University
• Batam State Polytechnic
• Sebelas Maret University
• Parahyangan Catholic University
• Mahasarakham University
• Rangsit University
• University Putra Indonesia of Padang Yptk
• SEAMEO Regional Open Learning Centre SEAMOLEC
Tutustu tutkimusryhmään
-
Tutkimusryhmät
Markkinointi ja asiakaskäyttäytyminen
Katso kaikki projektimme
Toteutamme vuosittain lähes 200 TKI-projektia yhdessä työelämän ja kansainvälisten kumppaniverkostojen kanssa.