e-Hospitality – Digivieraanvaraisuutta ja -empatiaa digitaalisiin matkailupalvelukohtaamisiin uudessa normaalissa

Tuemme matkailuyrityksiä digitalisaatiossa

Asiakaskohtaamiset siirtyvät yhä vahvemmin verkkoon ja asiakkaan palvelukokemus muodostuu monessa kanavassa. Palvelukokemuksen luomisessa tarvitaan moninaista osaamista. Keskiöön ovat nousseet erityisesti asiakaskokemuksen ja -käyttäytymisen ymmärtäminen, teknologian hyödyntäminen, asiakasvuorovaikutuksen, lisäarvon sekä positiivisten tunnekokemusten tuottaminen palvelukokemuksissa digitalisaation keinoin.

e-Hospitality tukee yrityksiä digitalisaation muuttamisessa kilpailutekijäksi sekä sopeutumisessa toimintaympäristön muutoksiin. Se parantaa matkailuyritysten kilpailukykyä tukemalla kestävien, kitkattomien ja saumattomien palveluratkaisujen sekä -ketjujen kehittämistä digitaalisuutta hyödyntäen Varsinais-Suomessa ja Päijät-Hämeessä. Hanke järjestää yrityksille digivieraanvaraisuuden eri osa-alueisiin liittyviä informaatiotilaisuuksia, työpajoja sekä benchmarking-matkoja. Lisäksi hanke tukee matkailualan digipalveluihin ja digitaaliseen asiakaskokemukseen liittyvää innovaatiotoimintaa selvittämällä kokeiluilla erilaisten digitaalisten ratkaisujen soveltuvuutta valikoituihin palvelukonteksteihin.

Hankkeen tulokset kootaan mediatuotokseen sekä Turku AMK:n, LAB AMK:n sekä Lapin AMK:n yhteiseen blogiin. Tuotokset sisältävät tietoa ja kokeiluesimerkkejä uusista liiketoimintamahdollisuuksista, uudistetuista liiketoimintamalleista sekä palveluprosesseista, joissa digitalisaatio on keskeinen voimavara erottua globaalissa kilpailussa ihmisten huomiosta, ajasta ja rahoista.

Tutustu hankkeen blogiin tästä!

e-Hospitality rahoitetaan osana Euroopan unionin covid-19-pandemian johdosta toteuttamia toimia.

Vipuvoimaa EU:lta 2014-2020

Ota yhteyttä

  • Marjatta Rännäli

    Lehtori, Tutkimusvastaava
    +358 50 598 5331
    marjatta.rannali@turkuamk.fi

Tule ja koe Ruissalossa!

Kumppanit

LAB ammattikorkeakoulu

Tutustu tutkimusryhmään