DEMS – Developing e-marketing skills for the business market
Projektin kesto
Rahoituslähde
Erasmus+ Strategic Partnership
Kokonaisrahoitus
394 000 €
Kaikkialla Euroopassa yritykset tarvitsevat huomattavasti enemmän digiosaaja-tradenomeja myynnin ja markkinoinnin tehtäviin kuin tällä hetkellä valmistuu.
DEMS-hanke pyrkii lisäämään digitaitoisten tradenomien määrää seuraavilla toimenpiteillä:
- Ensin määritellään ja päivitetään digitaalisen myynnin ja markkinoinnin keskeiset taidot ”digitaalisen markkinoinnin opetussuunnitelmaksi” (5 x 5 op.)
- Toiseksi liiketalouden opettajien digikynnystä lasketaan lisäämällä digitaalisen markkinoinnin taitoja.
- Viime vaiheessa kumppanimaiden liiketalouden opiskelijat suorittavat vaiheessa 1 luotuja innovatiivisia opintojaksoja ja osallistuvat lopuksi kansainväliseen kilpailuun (vuonna 2024).
Ota yhteyttä
Kumppanit
Politechnika Gdanska
Instituto Politecnico do Porto
Stichting Hogeschool Utrecht
Tutustu tutkimusryhmään
-
Tutkimusryhmät
Yrittäjyys ja arvonluonti
Katso kaikki projektimme
Toteutamme vuosittain lähes 200 TKI-projektia yhdessä työelämän ja kansainvälisten kumppaniverkostojen kanssa.