Siirry pääsisältöön Siirry hakuun
Sivu päivitetty 26.2.2024
Median tunnevaikuttavuus julkisissa tiloissa

Median tunnevaikuttavuus julkisissa tiloissa

Hankkeessa tutkitaan monimediallisuuden mahdollistamia tunnevaikutuksia, niiden toistettavuutta ja hyödyntämistä julkistiloissa, kuten esimerkiksi lentokentillä, julkisessa liikenteessä, hisseissä ja niiden ympäristöissä. Hankkeessa tuotetaan aikaisemman tutkimuksen tulosten perusteella julkisiin tiloihin soveltuvia mediasisältöjä ja muita ärsykkeitä. Näiden ärsykkeiden vaikutus mitataan koehenkilöillä. Ärsykkeiden vaikutusten pohjalta pystytään tekemään johtopäätöksiä siitä, miten voidaan edesauttaa haluttujen tunnevaikutusten syntymistä. 


Hankkeessa selvitetään lisäksi liiketoimintamallia mediasisältöjen tuottamisen ja myymisen sekä julkisiin tiloihin integroimisen osalta.

1200px-Business_finland_logo (002).png